lørdag 14. april 2012

Anti-janteloven

I dag vil jeg gjerne gi deg disse fine og viktige ord! 
Jeg håper at du kan lese dem, tro dem og leve dem ut!


Anti-janteloven:


Du er enestående.


Du er mer verdt enn noen kan måle.

Du kan noe som er spesielt for deg.

Du har noe å gi andre.

Du har gjort noe du kan være stolt av.

Du har store ubrukte ressurser.

Du duger til noe.

Du kan godta andre.

Du har evner til å forstå og lære av andre.

Det er noen som er glad i deg.

Kilde: AntiJanteloven.no




7 kommentarer:

  1. Maria!!Takk for utrolig koselig kommentar fra deg, jeg ble helt varm om hjertet jeg!You made my day! Du har tre tette barn du også jo, (nyydelige var dem)så da vet du jo hvordan det er, herlig og hektisk:) Jeg legger deg til i lista mi♥
    God lørdagskveld!
    klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Takk igjen for herlig innlegg...eller herlige innlegg, for nå var det lenge siden jeg hadde vært her, og det var utrolig mye godt jeg hadde gått glipp av på en laaang stund! Takk for "titten" inn i hverdagslivet og hjertet ditt:) Det varmer mors-og-mormorhjertet å lese:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Åh, herlig innlegg! Utrolig fine ord :) Takk <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk, og i like måte! <3 Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  5. Takk for oppmuntrende post, alle burde prente det inn i hodet og hjertet sitt.
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Takk for oppmuntringen Maria. Trengte den i dag!:) Love you!

    SvarSlett
  7. Og du er HØYT elsket av Gud!

    SvarSlett

Tusen takk for at DU legger igjen en hilsen! Det gjør meg glaaad!