mandag 30. april 2012

Fyldig laksesuppe

Her en dag fikk jeg så lyst på laksesuppe, og prøvde denne oppskriften fra Trines Matblogg:

Fyldig laksesuppe med dill

Jeg hadde ikke alle ingrediensene i hus, blant annet sellerirot og fennikel, så jeg erstattet det med de grønnsakene jeg hadde i kjøleskapet; gulrot, potet og purreløk. Og suppa ble knallgod denl!
Barna - og far i huset - sa at det er den beste suppen jeg noen gang har lagd (det vil si at den er bedre enn tomatsuppe og blomkålsuppe..hehe!)
Sunne supper som slår an hos barna, må absolutt lagres i oppskriftsmappen. Så nå er den blitt et fast innslag i menyplanen til familien Schytt.

Den kan anbefales!

Ikke akkurat like fristende dandert som på Trines matblogg, men...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at DU legger igjen en hilsen! Det gjør meg glaaad!