fredag 13. april 2012

Putesying

Så har jeg sydd puter igjen :)

Denne gangen har jeg avansert og sydd rund pute og en pute med 2 ulike stoff og konvoluttåpning med knyting.
Det tok litt tid! Men gøy er det jo!

Har lenge hatt gamle duker og stoff som jeg har hatt planer om å sy puter av. Det stripete stoffet er fra Stoff &Stil, det samme med blondene som er rester fra andre prosjekter. Linstoffet er en gammel duk.
Foreløbig har de fått plass på slagbenken som står ved spisebordet, som er et bruktfunn vi enda ikke har gjort noe som helst med, selv om den trenger både nytt trekk og ny maling.


                                                      Klikk på bildet om du vil se detaljer...


Ønsker alle en god helg!

6 kommentarer:

  1. nyydelige puter!! den runde med blonder var kjempesøt!! så flink du er! skulle gjerne klart å lage sånne m konvoluttåpning, men det ser så vanskelig ut.
    No vart eg inspirert til å sy fleire puter i helga:)
    god helg! klem

    SvarSlett
  2. Så kreativ du er, Maria! Kjempefine puter. Det har nok vært litt arbeid med de ja. Likte veldig godt kombinasjonene av lin og blonde, med detaljer av brunt. Nydelig!

    SvarSlett
  3. Wow, du er FLINK altså, Maria! Utrolig kreativ!! Putene passet jo perfekt på den slagbenken óg da. Nydelig var det! :)

    SvarSlett
  4. Å, kjære meg. Den runde puta med heklebrikke var bare helt nydelig! Elsker fargene du bruker - du er flink, altså!

    SvarSlett
  5. Tenk at jeg har ei sånn flink søster! likte spesielt godt den runde puta!

    SvarSlett
  6. Ja, du er veldig flink! Og den benken var veldig fin!

    SvarSlett

Tusen takk for at DU legger igjen en hilsen! Det gjør meg glaaad!