fredag 25. mai 2012

Gjør-det-selv plantebord

Da Ikea-katalogen dumpet ned i postkassen for en tid tilbake, ble jeg så inspirert av et plantebord jeg så der, og tenkte at det kunne jeg jo prøve å lage.
Det er utrolig varmt på terrassen vår om sommeren - nesten som et drivhus! Og jeg har alltid tenkt på at jeg skulle hatt tomatplanter og noen krydderurter inne ved veggen, men det har det aldri blitt noe av. Men i år skal planene gjennomføres!



                  Dette bordet i Ikea-katalogen var det som inspirerte meg. Se på de deilige tomatplantene!

Foreløbig har jeg bare gressløk og basilikum, men planen er å få tak i tomatplanter nå snart. Så håper jeg de vil trives på terrassen!








          ØNSKER ALLE EN DEILIG PINSE-HELG!

8 kommentarer:

  1. Du er jammen flink!! Kjempe fint altså :)
    På jakt etter noe å sette planter på jeg også,
    og ble inspirert av ideen din! ;)
    Ønsker deg en kjempe flott pinsehelg :)
    Klem til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Litt sent svar, men har jo sett bilde av din løsning for plantene, og den var jo veldig dekorativ!:D
      Håper du hadde en fin pinsehelg!
      Klem

      Slett
  2. Liker sånne damer som deg - kreative og ikke redde for å brette opp ermene! Veldig kult, Maria:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig sagt, Synne!
      Jeg har blitt ganske gira på å lage ting selv etter de siste prosjektene, og mannen er glad for det. Han liker også damer som bretter opp ermene! ;)

      Slett
  3. Det var kjempefint! Skikkelig dekorativt! det vil jeg gjøre også:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!:)
      Så gøy da, håper du vil vise frem resultatet etterhvert? :D

      Slett

Tusen takk for at DU legger igjen en hilsen! Det gjør meg glaaad!