mandag 11. juni 2012

Jesper Juul give-away!

Jeg har tenkt lenge på at jeg gjerne vil gi bort noe til leserne mine! :)
Har blitt så beriket av bloggingen, jeg som i utgangspunktet var skeptisk til å blogge! Jeg har blitt bedre kjent med mennesker jeg kjente litt fra før, jeg har fått nye bekjentskaper, blitt oppmuntret, inspirert, trøstet, jeg har ledd og innimellom grått en skvett :)

Jeg vil gjerne gi bort noe som har gitt meg hjelp og verktøyer i fohold til å være mamma. Men om du ikke har barn selv, enda, kjenner du kanskje noen du kan gi den til, eller kanskje du har lyst til å sette deg inn i saken før du selv får barn. :) Kunne igrunnen ønske jeg visste litt av det jeg vet i dag - før jeg fikk barn..

Boken jeg ønsker å gi bort er skrevet av Jesper Juul : Din kompetente familie. Du kan lese mer om bokens innhold i dette blogginnlegget jeg skrev for en stund tilbake. Som sagt før, er jeg ikke 100% enig i alt Jesper Juul mener, men jeg har likevel fått mange nye tanker og hjelp til å forstå meg selv og mine barn bedre. Så denne boken kan jeg absolutt anbefale! Jeg må for ordens skyld si at dette innlegget ikke er sponset. Det er rett og slett min begeistring som får meg til å ville gi bort denne boken! :)

Du kan få lodd på denne måten:

De som har blogg, kan få 2 lodd for å linke til gi-borten. Bruk bildet under.
De som ikke har blogg, skal rett og slett få ett trøste- lodd for ikke å ha blogg! :)
Legger du deg til som følger, eller allerede er det, kan du få 2 lodd.
Legger du igjen kommentar om hvor mange lodd du tar, får du 2 lodd for kommentaren.

Var det forståelig?

Husk å legge igjen en mailadresse om du ikke har blogg, slik at jeg kan komme i kontakt med deg!!

Trekningen blir om 14 dager - 25.juni!




17 kommentarer:

  1. oi så morro, eg er med! men eg må komme tilbake med ein kommentar om kor mange lodd eg tar, for eg klarar ikkje å linke via ipaden, det må eg gjere når eg er på dataen:) super duper presang da!! ha ein fin dag! klem

    SvarSlett
  2. Ah, den boka skulle jeg gjerne hatt!
    Tar fire lodd og håper på å vinne den her hos deg...;)
    Håper forresten at dere har gode dager!
    Ønsker deg en fin ny uke, meg overskudd og energi! :)
    Klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  3. Hei Maria! Jeg linker, jeg følger, og som du ser- kommenterer! For jeg har såååå lyst til å vinne! :)

    Klem Merethe

    SvarSlett
  4. Hei! Fantastisk flott blogg du har, med mange kloke tanker om hverdagen. Jeg tar tre lodd, to for kommentar og et trøstelodd fordi jeg ikke har blogg :).

    Klem fra Kajsa

    kajsaskavhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  5. 4 lodd til meg :) 2 for å følge og to for kommentaren :) Ha en fortsatt fin kveld!

    Stor klem

    SvarSlett
  6. Jaaa! Jeg vil gjerne være med!:D 4 lodd her. 2 for og følge deg og 2 for kommentar :)

    SvarSlett
  7. Jeg vil være med! Tar 4 lodd- følger og kommentar!

    SvarSlett
  8. Hei igjen! da vart det sannelig 6 lodd på meg da! :) klem

    SvarSlett
  9. Ja dette vil eg gjerne vere med på, for eg har enda ikkje gått til innkjøp av denne boka som eg lenge har hatt lyst på. Kanskje er eg heldig og vinner her? Synes Jesper Juul skriver mykje bra, og forresten, det gjer DU og Maria :) Er så glad eg fant deg, eller det var vel du som fant meg, her inne. Takk for alt du deler av tanker, tru og glimt frå kvardagen din. Ønsker dåke gode og velsigna sommardagar ♥ (6 lodd på meg)

    SvarSlett
  10. 2 lodd til meg :) denne boka hadde vert spennende å lesa, har sjølv 3 barn i alderen 2,6,8 år :)

    henriette

    SvarSlett
  11. Jeg er veldig gjerne med!! Jeg er følger, og pluss kommentar blir det 4 lodd. Klemmer fra meg

    SvarSlett
  12. Den lyder interessant!!! Satser med to lodd jeg!! :)
    Mvh Siri :)

    SvarSlett
  13. Tar gjerne 5 lodd. Trøstelodd, følger og kommentar. Kunne veldig gjerne tenke meg å lese noe av Juul!
    God kveld til deg. Hilsen Nina (nbsivertsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. Hei!
    Så nydelig blogg! :-)
    Oppdaget deg etter tips fra Merethe... :-)
    Jeg vil gjerne være med.
    Synes den mannen har mye lurt å komme med! :-)
    Kommer til å følge deg!
    Hilsen Marte
    marte.mor@live.no

    SvarSlett
  15. Hej Maria!
    Litt i siste liten på meg, men han Jesper har jeg sansen for gitt, så jeg tar 6 lodd! Følger deg, lagt ut link og kommentar her! Tvi, tvi! :)
    God klem

    SvarSlett
  16. Jeg er veldig gjerne med, og tar to lodd!!

    SvarSlett
  17. Så gøy! Jeg tar full plott, det blir 6 lodd ikke sant?

    SvarSlett

Tusen takk for at DU legger igjen en hilsen! Det gjør meg glaaad!