lørdag 16. juni 2012

Vertbaudet barneklær

Jeg vil gjerne reklamere litt mer for klærne jeg la ut i forbindelse med Mamma-blogger`s konkurranse.
Har satt sammen noen av favorittene mine blant klærne, selv om det er vanskelig å velge blant alle de nydelige klærne.

Jeg vil også tipse om at dersom man blir konto-kunde hos ellos får man jevnlig gode tilbud i postkassen. Jeg benyttet meg nettopp av et tilbud hvor jeg fikk 500 kr i rabatt dersom jeg handlet for 1500 kr. Sammen med Vertbaudet- klærne som kom i posten, lå en ny tilsvarende rabattkupong! 

Synes at klærne er nokså rimelige fra før, og med slike rabatter er jeg ikke i tvil om hvor jeg vil handle sommer-klærne til barna. Fint er det også å kunne sitte hjemme i ro og mak og shoppe!
Inngår man Premium-medlemskap hos ellos, får man fri frakt hele året for 165 kr og tre ukers returrett.

Ganske bra, eller hva?








3 kommentarer:

  1. Kult! Digger når man kan handle på nett - og jeg tror det var du som skrev at du liker å få pakker i posten, selv om man vet hva det er, og det er jeg SÅ enig i. For meg er det som regel bøker og ikke klær, men gleden er nok like stor:D

    SvarSlett
  2. Her var det masse fint og utrolig bra tips. Hadde ingen aning om disse fordelene hos Ellos som du skriver om,det må jeg finne ut av :) Takk :) Også ønsker jeg deg en skjønn uke. I morgen reiser jeg til Italia - en etterlengtet ferie. Vi tastes min gode venn :) klem til deg

    SvarSlett
  3. Ellos har virkelig noen knalltilbud noen ganger,
    og sååå mye fint både av klær, belysning og interiør..

    Så morsomt at dere har hobbyplate hylle på stua da,
    det er jo helt genialt! Superenkelt å lage en hylle med særpreg!
    Skjønner ikke at jeg ikke har fått vite om disse platene før nå ;)

    Takk for koselig hilsen hos meg :)
    Du er en kjempe koselig bloggvenn du!! :)
    Ønsker deg og dine gode sommerdager...
    Med litt hvile og påfyll :) Klem til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at DU legger igjen en hilsen! Det gjør meg glaaad!