Om oss

mandag 25. juni 2012

Vinneren er trukket!



Klokken 21.00 trakk jeg en vinner av min give away. Til sammen ble det 67 lodd, og vinneren trakk jeg ved å bruke random.org:



True Random Number Generator  37Powered by RANDOM.ORG



Når jeg kopierer resultatet fra random inn på bloggen, blir det stående 100 som max selv om jeg altså skrev inn 67, men vet ikke hvordan jeg kan gjøre det annerledes. Vinnerloddet ble nummer 37 og det er Kristina som skrev:

Ja dette vil eg gjerne vere med på, for eg har enda ikkje gått til innkjøp av denne boka som eg lenge har hatt lyst på. Kanskje er eg heldig og vinner her? Synes Jesper Juul skriver mykje bra, og forresten, det gjer DU og Maria :) Er så glad eg fant deg, eller det var vel du som fant meg, her inne. Takk for alt du deler av tanker, tru og glimt frå kvardagen din. Ønsker dåke gode og velsigna sommardagar ♥ (6 lodd på meg)

Gratulerer så mye, Kristina! Håper du får mye glede av boken! Du kan sende meg en mail på: mariasschytt@gmail.com og gi meg adressen din, så skal du få bok i posten snart!

Kjempegøy at så mange ville være med! For dere som ikke vant vil jeg tipse om at det er salg på Jesper Juul bøker her, og kjøper du 2 bøker eller mer, får du dem portofritt tilsendt!

Kan ikke love at det blir så stor aktivitet her på bloggen fremover. Har merket at det er travelt med alle tre barna hjemme uten at mannen har sommerferie enda! :)

Men vi blogges plutselig! 

4 kommentarer:

  1. Å så gøy at det var eg som skulle bli den heldige vinnaren!! No vart eg veldig glad Maria. Tusen hjertelig takk ♥

    Ynskjer dåke glade og velsigna sommardagar!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren :) Boken er super, den!
    Og til deg Maria - jeg håper du har gode dager, selvom de er travle! Skjønner godt det, med 3 små... det kan ta på, det. Men snart er det kanskje ferie? :)jeg er nettopp hjemme igjen etter en ferie i varmere strøk og det gjorde virkelig godt nå. Mye som er blitt bedre på kort tid her...så jeg er gla! :) ønsker deg en nydelig helg min venn. Mange klemmer til deg :)

    SvarSlett
  3. Bare innom for å ønske deg en fin helg. Skjønner det er feriemodus hos deg (som hos mange andre) men jeg håper dagene dine er skjønne og at du nyter bloggfri og det sommeren har å by på. Mail kommer som vanlig etterhvert...ting tar tid. god klem til søte deg

    SvarSlett
  4. Bare innom for å ønske deg gode sommerdager! :)
    Lenge siden livstegn på bloggen, noe som sikkert bare er et
    tegn på at du lever livet og nyter sommeren..;)
    God helg, og håper livet smiler til deg! Klemmer :)

    SvarSlett

Tusen takk for at DU legger igjen en hilsen! Det gjør meg glaaad!