lørdag 29. september 2012

Utrolig hva maling kan gjøre!

Jeg har lyst til å skryte litt av mannen min her på bloggen! ;) Han er verdens beste maler etter min oppfatning..

Han har malt så mye fint som jeg kunne tenkt meg å vise frem, men jeg må i så fall ta det litt etter hvert. Gøy er det i hvert fall å få se før- og etter- bildene han tar. Det er virkelig utrolig hva maling kan gjøre med et rom!

Jeg vil gjerne vise frem en stue han nettopp har pusset opp. Før hadde den "80- talls" lakserosa på veggene og bjelker, lister, vinduskarmer og dører var lakkert furu.

Her er noen før- bilder:



Mannen har lagt nytt laminat-gulv, malt vegger, bjelker, lister og dører. Og som en herskapelig detalje har han marmorert på den doble døren inn til stuen og veranda-døren. Ble det ikke stilig?





Utrolig hva maling kan gjøre med et rom!

5 kommentarer:

  1. Så flink han er!
    Kjekt med en så handy mann da!! :)
    Ønsker dere en GOD ny uke,
    håper formen din er ok :)
    Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Jeg anbefaler denne maleren på det varmeste, ikke bare fordi han er svigersønn, men fordi han er super-flink:)Du er heldig,Maria!

    SvarSlett
  3. Nydelig.. Det ble veldig flott.. Håper du har det fint med den stadig voksende magen:-) Klem

    SvarSlett
  4. WOW! Han er flink altså. Skikkelig gøy å se forandringen! Sånne bilder må du komme oftere med.

    SvarSlett

Tusen takk for at DU legger igjen en hilsen! Det gjør meg glaaad!